Frukost med älsklingen






Vaknade vid halv 12, hoppade in i duschen och nu ska jag smälla i mig lite frulle, står och lagar pannkisar. (oh fuck, brände en precis) Tyckte att ni kunde få er ett blogg inlägg men jag tänkte nog inte så mycket på pannkakorna. Uppsi. Vad ska ni göra idag när det är så fint väder? Jag måste tyvärr plocka undan lite här hemma, ska köra en snabb runda med dammsugaren också och sen ska jag umgås med Jimmie innan han ska till jobbet. Sofia kommer hit senare idag och vi ska fixa oss tillsammans och sedan dra ut! :) Kuligt! :) Nu måste jag äta mina pannkisar, Jimmie fick göra de 2 sista :) hehe

/Anja Dymkowska


Kommentarer
martina

rösta på mitt stilcollage & hjälp mig att uppfylla en av mina största drömmar!

http://nelly.com/se/libresse/5ff3ea54-a4b4-4eb6-9d25-c49c2ccd71c1



som tack får du en länk i sidospalten på min blogg & jag lägger till din blogg på bloglovin' (om jag inte redan följer dig där).

Så glöm inte att lämna en liten kommentar i min blogg där du talar om ifall att du har röstat.



Din röst skulle betyda sjukt mycket, kram! :)

2011-09-09 15:51:55
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback