I just need to know that it's possible. That two people can stay happy together, forever.


Hej mina fina läsare, jag ska hoppa in i duschen nu, fixa mig fort, måste ta bort gammalt nagellack också och egentligen skulle jag behöva färga fransar och bry men det får jag väl göra ikväll. Ska möta Sofia, dra en sol som vanligt och sen hänga. Sofia vill fika på Cino... Hmmm, kanske. Kommer nog bli sumpan häng idag. Aja dags att duscha och äta någon frulle (Sofia- du måste äta fast du mår illa det är de viktigaste målet på dagen, Jag- Jo jag vet men det hjälper ju inte om jag äter och sedan spyr upp det?) Aja. Hahaha om nni undra så är jag lite illamående, där av ska jag dricka lite TE!!!!

CIAO

/Anja Dymkowska


Kommentarer
D

skit fin den gröna jackan var :O

2011-09-05 21:15:01
URL: http://deisi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback