Lunch med älsklingen


God efter middag mina fina! Jag ska strax röra mig in mot stan för att ta en runda på solariet med Jimmie, sen blilr det en sushi lunch för oss. Fy fan vad gott. Fint väder idag också vilket gör mig mycket glad. Efter några bra spenderade timmar med min man ska jag hem och städa och tänka ut vad jag måste ha till min bål och så imorgon. Vad händer imorgon tänker ni då men då fyller jag ju år! :D Wiiihhii. 19 ifs, inte så stor grej men jag är ju 1 år närmare systembolaget. Haha! :) Imorgon ska jag och mamma, Jimmie och Matilda till Berns salonger och äta brunch, det blir japankt tema vilket inte gör mig någonting. Så ikväll måset jag sätta mig och ta hand om mig själv lite. Ska köpa ansiktsmasker och göra mig lite fin. Efter det ska jag och hela familia iväg till mamma och mysa lite. Jag ska förbereda lite bål och så ska jag fixa tårta. Sen bär det av till stan för party! Skulle gentligen överraska mina brudar men jag kan ju skriva det här på bloggen att det tyvärr ej kommer bli av då jag inte får tag på vissa personer som skulle hjälpa mig med detta. Jag skulle nämligen hyra en limmo och åka runt med den hela dagen på lördag men tyvärr kommer det ej nog bli så... Vi får se, ska göra allt för att få tag på folk som kan hjälpa mig med detta.
Nu måste ja kila men vi hörs sen!



/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback