Mitt hår är som ogräs!


Måste faktiskt erkänna en sak, jag brukar  faktiskt tycka om migg hår ganska mycket. Det är tjockt och lent och allmänt bra kvalitet på det, när jag var blond hade jag absolut inget emot det att det växte som ogräs. Men nu för tiden måste jag ju erkänna att det är ganska jobbigt, jag MÅSTE förja mitt hår varannan vecka, jag färga det senast typ 1,5 vecka sedan och jag har redan en utväxt på 2 centimeter. Det är ju helt jävla sjukt. 1. Det kostar mig sjukt mycket pengar att färga hela tiden för jag kan ej göra det hemma måste gå till salong för att de ska lägga på en grundfärg och sedan slingor över det. Går till en polsk tjej som tar sjukt lite pengar av mig för hon känner mina föräldrar bra, 450 för utväxt och slingor i utväxten. men det blir trotsallt 900 kr varje jävla månad. Det är mycket pengar när man är arbetslös som jag är just nu.  Aja ni ville i alla fall ha en bild på min super sexiga utväxt. Här har ni den! (för er som inte ser vart min utväxt slutar har jag gjort en extra tydlig bild och markerat av)



/Anja Dymkowska


Kommentarer
MADDES

Tittar in och önskar dig en riktigt fin fredagskväll!

2011-09-09 18:08:19
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback