Mys med Sofia! :)


Har duschat, yes jag har tvättat håret. Det behövde jag, ni vet själva hur mycket man svettas när man har feber och hur äcklig man blir när man är sjuk. Detta behövde jag. Nu är jag fin och freeeesh :) Sofison önskade sig en ny header så jag gjorde en lite snabbt till henne :) Klicka in på bilden nedan för att komma till hennes blogg! :)
God natt och CIAO på er så hörs vi imorgon om jag inte får för mig att slänga iväg ett till inlägg inatt. Ni vet ju att bara jag vaknat bloggar jag och precis innan jag lägger mig skriver jag något fint här till er. Är inte jag ganska bra på att uppdattera, hehe. Vad tycker ni?



/Anja Dymkowska


Kommentarer
MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: kommer faktiskt inte ihåg hur jag hittade din blogg, haha. :)

2011-09-15 11:48:28
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Anniie

Super fin blogg! :D

Följa vaarandra via bloglovin? säg till när du följer mig så följer jag dig :)

2011-09-15 13:26:13
URL: http://annieelise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback