Onsdag! WOOHOOO!


Hello my friends. Jag har precis vikt in massa nytvättade kläder i garderoben, bäddat rent i sängen och Jimmie har diskat. Soft, snart ska vi röra oss och spela badminton. Bränna lite fett. Det är bra, eftersom jag ska ut ikväll då det är onsdag och det är en ny rutin i mitt liv(hahahha), kommer ju få i mig massa kcal och det vill jag ju ej egentligen. Aja, här får ni se min nya klänning och mitt puder. Det var någon som undrade var jag hade för färg på pudret, det är nr 91, dark tan heter det. :)




Blev du inspirerad till att shoppa på H&M, Åhlens, Zara, Gina Tricot, Dressman m.m.? Få gratis presentkort genom att gratis bli medlem HÄR

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback