Partyyyy


img_9750 (MMS)

Dags för utgång! Sitter på tuben nu med Sofia på väg in mot stan, nu ska det röjjas. Förresten förlåt för min super dåliga uppdatering idag men jag har haft fullt upp. Städade hela lägenheten idag, fixade med tvätt och massa. Sen fixade jag Marres hår, vart super bra om jag själv får säga hur resultatet vart :) Mitt hår vart också fint, är sjukt nöjd. Valde verkligen perfekt färg, man ser inte ens att jag har färgat utväxten utan det ser ut som jag färgat hela håret. Soft... Men nu ska jag vara social mot Sofia som är arg att jag bloggar. Haha. Ciao



Kommentarer
M*

- så snygg!

2011-09-17 02:41:03
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback