Sleep tight!


God natt mina fina! Jag vet jag har sugit på att blogga idag men jag har ju inte haft så mycket och skriva, har tvättat lite, städat, färgat Nathas hår som inte alls vart som planerat(men i detta fall skiter jag i det, jag har fått träffa henne igen! Fan vad jag saknat henne har inte sett henne sen juni, kan ni fatta de... usch inte okey att inte träffa sina vänner på så lång tid.) Vi tog en före bild på Natha men det vart ingen efter men jag måste ju säga att förpackningarna lurar ögat extremt, nathas hår skulle bli mellan brunt typ, men det vart nästan svart fast vi höll det 15 min kortare. Sjuk! Kul och träffa Marre också och jag smällde i mig lite av Davids skaldjurssoppa, så jävla god var den. Dock vart sällskapet dåliga i magen efter den. Undra varför jag inte fick någon reaktion... Aja, nu snackar jag bara massa bajs om bajs och pruttar. Vi hörs imorgon :)



/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback