Storhandlat på Lidl


img_5103 (MMS)

Hello. Nu har jag storhandlat på Lidl, fy fan vad tungt det var att bära skiten. Är hemma hos mamma nu i alla fall och tar det lugnt på ballen med en cigg och ett stort glas vatten! Snart kommer mamma och syster hem och då blir det middag. Mysigt att vara med la familia igen:) Saknar mina syskon så himla mycket nu när jag inte bor hemma längre. Matilda(min mammas dotter) träffar jag ändå hyfsat ofta men Nathalie och Philip (pappas barn) träffar jag jätte sällan. Tycker det är så trist. Men de bor så långt bort och jag orkar inte alltid dra till Haninge för att träffa de. Mamma bor ju i stan så det blir lättare att dra en spontan middag som idag.   /Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback