Svar på kommentar


Har fått en fråga ställd ganska många gånger nu så jag tar det öppet här på bloggen istället bara för att svara på kommentarerna en och en. Folk undrar var jag gjort mina naglar, vad det är för material jag använt mig av och hur mycket de kostade.

Jag har gjort mina naglar på "Irinas salong" som ligger på Högbergsgatan 26 på Söder (mellan medis och slussen) i stockholm. Gjorde de hos Irinias lärling så jag betalade bara 300 kr. Vi använde oss av gele, dock har jag inga tippar utan det är förlängt med gele direkt från min nagel. Super bra, sliter inte alls på naglarna. Hade väldigt fula och slitna naglar sen tidigare. Hoppas ni vart nöjda med svaret :) Fråga gärna på mer om ni undrar

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback