Torsdag och jag är sugen på utgång!


Vad är det som händer med mig? Vaknade vid 2 och var helt bakis, sliten och allmänt blööö. Drog i med taxi till stan köpte sushi och åkte hem. Hahaha. Fett onödig utgift men fett gott var det i alla fall. Men i alla fall, det är fan torsdag jag bör ligga hemma och vara så otaggad man kan bli, nej men nu står Jimmie och mixar på maxad volym och jag dansar samtidigt som jag bloggar och är as taggad att dra ut och dansa, inte dricka bara dansa och umgås med folk. Hahaha, kanske drar ut idag då. Då är det oxid och solidaritet som gäller. Faaaan vad taggad jag är. Jag är nog beroende av att gå ut, inte supa, bara gå ut och dansa och bara flippa. Fredagen är i alla fall planerad, jag ska ut. Vet ej ännu med vilka med säkert med Sofison och några andra. Det kommer bära av mot Nypan i alla fall. Nej nu ska ni får er en bild  på mig från igår. Konstigt nog tog vi bara 3 bilder under kvällen och alla var på mig. Hahah bra där. EGO! Men men, var nog lite för full för att kunna ta bilder helt enkelt. Där av fick jag bli fotad istället!



/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback