What a day....


Idag åkte jag in till stan för att luncha med mami, som vanligt var det super mysigt att träffa henne och vi har alltid så mycket att prata om hon och jag. Fick även 2 presenter av min mamma idag. Gullig hon är. Hon köpte ett solpuder från Isadora(det där feta you know?) och så fick jag en virkad klänning från Indiska. Efter det drog jag till solariet vid Fridhemsplan och langade en 16 minutare. Och så hamnade jag på Cino igen. Haha satt där i 2 h med bruttorna. Åt middag hos Sofia och sen rörde jag mig hem. Nu har jag tagit en långdusch för att slappna av lite, tvättar håret, fönat och fixat till det lite. Nu ska jag ta mig en kopp (nej inte te) varm choklad. God natt på er sötisar, lovar att uppdatera lite mer imorgon! Btw, Blogg.se bör skaffa en app, då skulel ni få mycket mer uppdatering här på bloggen! BLOGG.SE SKAPA EN APP!








/Anja Dymkowska


Kommentarer
Marie

Någon app behöver du inte för att göra mobilinlägg från telefonen, om det var så du menade? Gå bara in på internet från din telefon, sen in på www.blogg.se och när du loggat in och trycker du på "nytt inlägg", sedan längst ner i högra hörnet finns det en knapp som heter ändra redigerare.. tryck på den, sen kan du blogga från telefonen :) MEN ändra sedan tillbaka om du ska blogga från en dator! Enkelt :)

2011-09-09 10:12:18
URL: http://lillmian.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback