You're not mad. You want to be, but you just can't. And when you talk about him; your eyes still sparkle.


Igår vart det jobb, jobb och ännu mer jobb! Fan, hann inte sätta mig ner och ta en cigg för ens klockan halv 2 igår natt. Sprang runt igår som en virrpanna och skulle släppa in alla mina vänner, svarade i telefon bara jag avslutat ett samtal, ta emot bestälnningar av mina gäster och hjälpa folk att få bord. Usch mycket var det att göra och lite ont har jag i benen då jag hade klackar på mig under hela kvällen. Men nu ska jag fixa mig och röra mig hem till Amanda Bodman som bjuder på middag och lite förande hemma hos henne! :) Mysigt! :)

Hör av er om ni vill bli infixade på entourage ikväll! :)









/Anja Dymkowska



Kommentarer
Leia ♥

Fin header! :)

2011-09-17 16:38:21
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Anonym

var kommer blusen ifrån? jätte fin! :)

2011-09-18 10:56:46

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback