Bed time!


Bäddar ner mig i sängen med en kopp te och apelsin. Är lite smått irriterad då jag verkligen inte kan bestämma mig hur jag ska göra med det nya projektet. Hjärnan går i 1000 varv och jag har försökt att skriva för och nackdelar på ett papper och analysera de, men inte fan var det till någon större hjälp.

Annars då, jo Kissie sitter och gör narr av mina läppar efter min olycka på hennes instagram men det har blivit lite till en vana. Hon försöker provocera mig och göra narr utav mig väääldigt ofta, lyckas dock ej. Ganska orörd är jag faktiskt, Haha.

Imorgon blir det 3 h på gymmet, måste verkligen kötta all in nu, inga undantag!

 



Kommentarer
Anonym

Anmäl henne, hon bryter mot upphovsrättslagen genom att använda din bild utan tillåtelse. Så länge hennes bloggserver är placerad i Sverige är det lätt och oddsen ligger på din sida, dvs du kommer vinna rätten och få "skadepengar".



/ advokat student

2012-04-19 18:50:43

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback