Bloggtorka - my bad!


Sorry kära läsare att jag inte bloggat så himla ktivt idag men jag har verkligen haft sjukt mycket att göra, idag kom det även fram att Lobby nattklubb måte byta lokaler pga ett och annat. Så stressen har varit på hög nivå, och massa extra möten tillkommer det nu. Så himla tråkigt att beskedet kom idag när jag ade ett av mina bästa jobbmöten igår, tänker inte snacka pengar nu här i min blogg men jag fick en rejäl löneförhöjning.

Men men, just nu siter jag nyduschad och är mega stressad, klockan 21:00 hämtar min kollega Fredde upp mig och vi ska dra till moda och "föra". Jag dricker vatten med citron resten av jobbgänget ska kröka. dags att fiffa sig nu, är hur stressad som helst, blog you latero!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback