Dags att sussa!


Hello darlings. Kabarén jag var på var sjukt jävla rolig. Polsk humor är fan riktigt jävla nice, många kända ansikten såg man idag. Haha kom och tänka på en sak, träffade på massa polski tanter och gamla familjevänner tydligen idag, de gav mig verkligen en riktig tankeställare. Varje "tant" brukar alltid säga "åååh vad fin du är Anja, och så stor du har blivit" de frågar mig alltid om jag känner igen de också efter att de babblat på ett tag . Mitt svar är ju självfallet nej, då senast jag träffade de hade jag inte ens börjat skolan. Och inte för att vara sådan men det är ju inte bara jag som ändras med åren. Haha tycker det är så komiskt att de ändå fortsätter babbla på fast man säger att man inte känner igen de :) well well, efter stand up komedin skjutsade pappa och låtsas mami hem mig. Vart lite små tvättande för min del, lite häng med Tess och nu mysis med min man. God natt på er.

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback