God eftermiddag- tränings tips på g


Har verkligen tänkt på en sak, min blogg är ju hur tråkig som helst till typ klockan 2 på eftermiddagen när jag uppdaterat. Måste börja skriva ett roligt inlägg till er morgon människor. Något som får er att involveras lite mer i min blogg. Vad tycker ni annars, fattas det något på min bloggis? Kommentera!

Idag har jag fan inte kommit så mycket längre än från sängen till toan och tillbaka till sängen, dvs här jag ligger nu. Ska nog hoppa ut på en kortis PW som jag körde med Tessie igår, vi har hittat världens mysigaste väg bort till brommaflygplats och där bakom, as nice är vår lilla rutt. Man bränner runt 250-300 kcal på den rundan så en feting PW är det inte. Juste ett litet tips till alla som powerwalkar/joggar och äger en iPhone eller android ladda ner RunKeeper appen. Där kan du se karta på hur du har gått, den mäter hur mkt du har bränt mm. Grym är den.

Nu vart jag sugen på PW men först kosttillskott, blir två varv runt vår rutt idag. PUSS

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback