Good night lovers,readers,haters,stalkers etc. ❤


Ligger ingosad i min manis famn nu, så himla underbart att somna och vakna brevid honom varje dag. Tanken att jag ska få gör det livet ut får mig att le som fan. Du är underbar Musi, loviiiii youuuu! ❤ Annars har jag inte gjort så himla mycket idag, storstädat, jobbat lite hemifrån, lagt en ansiktsmask och fiffat mina ögonbryn. Imorgon blir det jobbmöte vid 19:00 innan det ska jag försöka dra ut Tessie på 2-3 h PW, babisen ska nämligen börja jobba från och med onsdag så det är bra för henne om hon rör på sig och får massa frisk luft, tröttar ut kroppen helt enkelt. Men nu är det dags att sova, ska upp vid 10. GOD NATT!

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback