I love you guys!


Tänkte bara ge er läsare lite berömm och äen tacka er för att ni motiverar mig att blogga mer. Tack för alla kommentarer och att ni ens orkar göra det. Jag vet själv hur tråkigt det kan vara att skriva kommentarer. Iag har det droppat in ett fåtal, så jag ska faktiskt ta och sätta mig ner imorgon och svara lite på era frågor ni skrivit. Har börjat på många "taskiga" kommentarer nu för tiden igen, men Missen är igång igen och lika så fru taxöron. Men vad vore världens utan haters? Man skulle aldrig ha några "motgångar" och man skulle nog inte heller uppskatta sina bra vänner/läsare lika mycket om det inte fanns en motsats. Och man skulle inte bli lika stark som person utan haters heller. Men men, tänkte baa slänga iväg ett snabbt tack inlägg för att ni kommenterar och gör så att jag blir motiverad att blogga mer. Nu ropar duschen efter mig.

LATERO!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback