Min mageeeeee! :(


Hello bloggen. Har legat i min säng sen 11 och vilat, har så himla ont i magen, känner mig stressad också så det gör inte saken bättre. Precis när jag trodde att allt började gå uppåt så bara fuckade sig allt. Igår vart det världens drama och sådant har jag verkligen inte tid för eller lust att lösa. Jag vill bara få det ogjort eller glömt. Fan nu börjar jag gagga en massa märker jag men att gå igenom samma jävla sak varje jävla helg är jobbigt. Usch, min mage!!! Hur mår ni idag?



Kommentarer
Anonym

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det :)



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-04-06 22:19:34

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback