Thailand- Monday


Hej mina fina readers. Har tagit massa bilder och filmat ganska mycket åt er också, ärligt talat så har jag inte lust att hålla på och blogga hela tiden där av är uppdateringen bajs. Men ni kan nog tänka er, är ju inte direkt någon superstor bloggerska, jag håller mig till mina 6-7 hundra läsare om dagen, många vänner, bekanta, dess vänner och några randoms. Älskar det sjukt mycket när vissa utav er läsare jut gått farm till mig på stan eller på mina nattklubbsjobb jag tidigare jobbat på och hälsat och sagt att ni inspireras utav mig mm. Jag kan verka lite dryg men det är nog bara för att jag blir chockad och är stressad som bara denn på jobbet men jag vill att ni ska veta att jag uppskattar det som fan!

Klockan är 12 nu och jag sprang bara upp till rummet för att hämta lite vatten och min solhatt, bränner som fan på skallen när man sitter här i solen, 47 grader i skuggan är inte så himla dåligt. Idag är det vår sista dag så vi ska passa på att sola, än så länge har vi solat 4 h sammanlagt under dessa 4 dagar. Idag blir det 3 h sol, sedan lite shopping, ska till ett shoppingcenter som heter Grand Center, de har bara massa äkta saker på rea där. Lite likt Century 21 i NYC. Så juciy cuture och converse skall nog köpas hem, ska även dra frbi Victoria's Secret. Imorse gick vi upp runt 8 och käkade frulle 30 min senare, drog sedan till gymmet och köttade mage och rumpa. GILLART!

Nu ska jag rulla ner och sola. Talk to you latero!

/ Anja Dymkowska


Trackback