Om helgens bravader


Oh herre min, vet fan inte vart jag ska börja, finns så mycket att berätta och SÅÅÅÅÅ mycket att hoppa över. Haha, kan ju börja med att säga att jag och Emelie är bäst tillsammans på fyllan, så jävla teamwork. Ena dagen är det alltid jag som är dyng, brukar bli fredagarna och då tar Emelie hand om mig, hon gör så att jag kommer hem säkert, inte säger onödiga saker, så jag beter mig bra inför mina chefer m.m. På lördagen är jag mega bakis och vill inte ens se alkohol, det är dagen då Emelie gärna festar till det lite extra då hon vet att hon har mig som kommer ta hand om henne om något händer. Så jävla bäst att ha sådana vänner! Emelie skrev precis till mig på facebook, tänk hur våra kvällar skulle sluta om båda var dyng, hahah fy fan säger jag bara vill inte ens tänka tanken.

Anyway, i fredags var jag sjukt bakis, satt uppe hos Tess och skakade medan jag väntade på att Emelie skulle komma till mig så vi kunde fixa oss. Efter lite fiffo time drog vi till Lobby, massa mintushots, massa fireball, tequila, fish och drinkar fick man av Lorentz. Snällt men ändå inte, alla vet hur jag fungerar, börjar jag shotta tar det inte slut. Jag kan ta en drink eller några cider men tar jag en shot då är jag körd. Dansade loss med Emelie hela kvällen på Lobby, natten spenderade jag dock över toastolen. Men jag mådde som jag förtjänade. Åkte taxi hem med Emelie och "D". Nämner inga oönskade namn här i bloggen, haha. Deckade fint fint i min säng kan jag ju säga. Dock slängde jag ur mig ganska konstiga repliker i telefon vilket bara min man kommer ihåg då han vaknade utav att jag pratade i telefon med någon " det kan jag inte erbjuda dig nu" "jag kan inte prata om sådant nu" "skulle behöva 2-3 shots till för att kunna göra det" . INTE OK! Och det värsta är ju att jag inte har en blekaste om vad jag pratade om men om jag skulle hört detta skulle jag tolka det som sex. Så jävla otoppen.


Många av er kommer säkert krisitisera mig att jag skriver ut detta på min blogg men jag bryr mig inte, jag kan dock inte neka att det var sex för jag har ingen aning vad jag pratade om, men Jimmie sa det att under våra 3 år tillsammans har han ALDRIG sett mig så full som jag var i fredags. Så det var inga sura miner mellan mig och min man!

Lördagen började med lite fika och kaffe med Jimmies föräldrar och syskon, sedan vart det middag hemma hos min mamma och Jimmies födelsedags firande på Lobby. Kul att träffa alla gamla vänner igen, hade inte festat med Tommie eller Broheden på över 1 år så det kändes sjukt kul att träffa de prickarna igen. Grabbarna drog sen vidare på någon fest i Bromma och jag festade vidare med Emelie som kom runt 2-3 tiden. Lördagen var hennes dag att vara dyng. Vart lite tårar, en aning många snubblingar och lite häng över toastolen. Men det är så vi jobbar. Sedan är det bara att fylla på tanken igen :D haha. Efter en massa bravader åkte jag hem till mamma med min man och sov över där. Söndagen började med påskfrulle och middag sedan filmmys hemma hos mig och Jimmie.

Nu har ni fått er en ordentlig story från i helgen. Tolka den hur ni vill, och ta allt med en nypa salt!
Over and out

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback