Svar på kommentarer


daniela om Skönhets tips - ricinolja på ögonfransarna:
vad fick du för resultat då?:) snälla svara gärna som ett inlägg

SVAR: Hej Daniela, självklart kan jag visa dig resultatet jag fick från ricinolja, kan lägga upp det lite senare ikväll. Dock så kan jag ju inte bara säga att det är ricinljzn för jag använde den kanske 5-6 gånger sedan slutade jag. Jag har dock börjat käka på lite piller som gör att år och naglar blir fina. Klicka HÄR för att komma till dessa.

Anonym om Mitt mål!:
Driver du? Det här är ditt mål å du kallar kissie benrangel?

SVAR: Då måste jag börja med att säga att jag är sjukt nyfiken när jag sagt att Kissie är ett benrangel? Nej nej, jag har bara sagt att jag tycker hon har fulkropp och att det ser sjukt opropotioneligt ut när hon har så stor sillisar till en sådan liten kropp. Bara för att en person är smal betyder det inte att den har snygg kropp, fine jag tycker tjej på bilden är lite för smal i midjan men hon har bröst och rumpa och höftbenen och revbenen sticker ut, det tycker JAG är snyggt!

Anonym om En lördag på LOBBY:
Kan du inte visa vad du beställde från Nelly ? :) krams

SVAR: JAg beställde fakstikt aldrig något från Nelly, ville ha ett par byxor men de hade redan tagit slut under rea tiden och lika så en klänning jag ville ha. Så det vart ingen internet shopping för min del, något jag verkligen njuter utav som fan!

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback