Tar en liten lätt bloggpause


Idag känner jag faktiskt inte för att uppdatear min blogg så himla mycket, vill bara ägna min tid idag åt min andra halva. Ska spendera hela dagen med honom, mysa, ta en prommis, laga god mat mm. Skippar även Rose ikväll vilket är stort för min del, men men, nu vet ni i alla fall att jag inte kommer uppdatera så mycket som jag brukar göra.

ATM, sitter jag med en turabn i hårett, med lite lunch i magen och funderar på att tvinga min man massera mig. Haha, har sovit så hiiimla dåligt de senaste dagarna så jag skulle faktiskt behöva lite massage.

Well talk to you latero!

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback