Åhléns City Stockholm


Idag skulle Lady Gaga komma förbi på Åhléns så trots att jag är riktigt sjuk och var sjukanmäld rörde jag mig in mot stan, var även hos doktorn. Mötte upp Steffi och hennes 2 polare och där hängde vi och väntade på Gaga men hon körde på Rihanna-style hon dök inte upp på Åhléns City i Stockholm som hon lovat sina fans, träffade även Marre och Anjos en snabbis och sedan rörde jag mig hemåt. Åt en skål polsk tomatsoppa och hängt lite med Tessie. Nu ska jag sova, är hur trött som helst. Dags att vänja kroppen till vanlig vuxentidsrutin, väckning 07:00 jobb från 09:00-18:00, gym 18:15-19:30, hem, dusch, sova. Yes och så ska jag försöka klämma in en middag där någonstans, men jag ska lägga upp mina matvanor annorlunda från och med nästa vecka. Ordentlig frukost, mellis , ordentlig lunch, mellis och lätt middag, te på kvällen. Nej nu måste jag verkligen sova, väckning 8 trots att jag är sjuk. Puss



Kommentarer
ronja

Tråkigt att hon inte dök upp!

Svar: Ja det kan jag verkligen hålla med om! Hon svek sina fans vilket ingen trodde att hon skulle göra...
Anja Dymkowska

2012-08-30 22:53:25
URL: http://tjurens.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback