Bjuder på en obloggbar bild


Bör egentligen inte lägga upp denna bild. Eller ah vrf inte Kissie har ju visat röven för 100 000 läsare så jag kan ju lika gärna bjuda på denna då jag har väldigt mycket mindre läsare. I alla fall, fick en kommentar av någon som skrev att jag säkert överdriver angående mina brännskador. Nej det gör jag ej då jag åkte in med mormor till sjukan och fick recept belagt läkemedel och aloevera kräm. Aja här har ni beviset på att jag bränt mig, det är ännu värre på ryggen men har ingen rand från bikini där så valde att visa rumpen! See ya

 

 



Kommentarer
Katarzyna

ale dupa!!!!!!!!!!!!

2012-08-19 13:40:48
Anonym

vart brände du dig sådär? i solarie?

2012-08-19 13:45:30

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback