Cigg rast på jobbet


Dagen går så jävla segt och självfallet är det massa intriger bland personalen här så jag håller på att flippa. Så himla oprofitionelt beteende här bland personalen på Åhléns, men förhoppningsvis slipper jag det från och med nästa vecka. Aldrig mer parfym demo för min del. Usch, blir så arg när mina kollegor står och kollar snett på mig och snackar skit om mig till varandra 5 m från mig, tyvärr men jag har ju öron! Att försvåra någons arbete med flit är något typiskt de på Åhléns gör. Men nu ska jag inte säga för mycket då ryktet går att personalen här läser min blogg. Vilket är trovärdigt då statistiken ökat successivt med ca 40 läsare sen jag började här och nu följer dessa 40 personerna mig dagligen. Skulle kunna stämma på att det är Åhléns citys parfym rymma personal samt kosmetik. Nej men nu ska jag ta mig en cigg och lugna nerverna och tänka på vad jag ska packa med mig till Polen. Nice med rast. Slutar om 1h, thank god. Inget mer jobb på 11 dagar nu ❤


Trackback