Efter en snabbrunda på stan checkar jag ut


Hello darlings. Ligger just nu i sängen och är 100% redo att sova, imorgon blir det väckning vid 10. Sedan blir det in till stan för att möta mamma och syster på sushi lunch och sedan off to work. Jobbar kvällspasset i helgen vilket är awesome, passar en nattmänniska som mig perfekt! Drog lite spontant ut med min man, snabbis på woken 2 h på Entourage sedan var det bara att rulla hem. Ska ju trots allt upp till jobbet imorgon och så vill jag ju vara pigg och glad! PS. Ingen sprit för mig idag och mååånga dagar framöver, ska festa i Polen sen får det vara nog tills jag fyller 20. God natt på er. ❤



Kommentarer
Amanda Berglund

Hej, har frågestund och skulle bli riktigt glad om du har lust att slänga in några frågor? :) Kram <3


Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback