Gårdagens häng efter arbetsintervjun


Mötte upp Jad och Emir och vi satte oss på Langolo, efter ett tag hakade Dino på, Evelina och Josef. Folk ramlade in hela tiden, kul! Drog för ett snabbmöte med boysen till Lion och sedan satte vi oss hela gänget på Strandbryggan, Omar, Billz och Adam hakade på också så ett stort och härligt gäng, like oldtimes! Efter mys med pojkarna åkte jag till Lion återigen för att möta världens viktigaste pojke för mig, dvs min man och även Amanda E och hennes kille för att fira lite att jag fått jobb och så. Lion bar bjöd på några drinkar också. Underbart! Bjuder på en bildbomb från igår, enjoy!



Kommentarer
Fredrika

Vart har du köpt din fina orangea jacka? :)

2012-08-01 23:49:00
Anonym

Vart är din jacka ifrån? :)

2012-08-01 23:53:29
Fredrika

Var har du köpt din jacka? :)

2012-08-02 00:12:16
noshin

hej Anja :))
ville bara meddela att jag älskar din blogg, enda bloggen som jag verkligen bokstavligt läser varje dag!! fortsätt med det du gör, skriva om riktiga livet och massa annat intressant samt skoj, till skillnad från andra "lyx bloggar" som är hälften falskt häften halvt sant hahaha!!!

xoxo /no-shit ;)

2012-08-02 01:28:56

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback