Hello fellas


Så underbart att sova i sin egna säng igen. Eller ah det är ju min man säng men känner mig mest hemma här av alla ställen jag "bor" på. Detta har ju trots allt varit mitt hem i 2,5 år. Kommer kännas konstigt att flytta tillbaka till min pappa när han kommer hem, men nu när jag fått fast jobb med en sjukt bra lön ska jag nog skaffa mig en egen lägenhet eller kanske pusha min man lite mer att flytta till en 2:a närmare stan med honom. Vill ju verkligen inget annat än att bo med min skatt! Nu ska jag hoppa in i duschen då vi ska på middag till mamma idag och efter det ska vi på bio och se snabba cash! Blog you latero! Bjuder på en super söt bild på min kusin Lukasz

 

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback