Morsning


Vaken sen 45 minuter tillbaka, är hungrig och kan inte somna om men jag är trött! Well, ska nog upp snart och börja städa här hemma, kl 14:00 kommer Jimmies pappa med en resväska så då ska jag börja packa, och vid 17:00 tiden så kommer Emelie hit och vi ska ta oss en lååång promenad 8-9 km, men det klarar hon, bara vi inte maxar. 

PS. Mer och mer följer mig på instagram kul ju, men då undrar jag varför inte alla mina läsare gör det? Många kan ju inte följa mig då ni bara stalkar mitt liv fast de ogillar mig och snackar skit om mig till gemensamma vänner, de är ju bara nyfikna på vad jag gör, hur jag ser ut, om jag "härmar" deras blogginlägg mm. Men vissa utav er kanske inte har instagram? Eller så vill ni nog följa mig och mitt liv anonymt, brukar oftast vara så, ingen gillar visa sådant offentligt och det kan jag väl ta! Ciao ❤


Trackback