Mysig kväll igår!


Började med en super god middag hos mamma, vart lite libanesiskt inspirerad mat. Men inget slår den libanesiska maten som jag och Tess åt någon gång mitt i natten hos Jad. Det var så jääävla gott, alla var skit hungriga men ingen ville äta donken eller Max, så Jad erbjöd sig att bjuda oss på mat. Huuur gott som helst. Men iaf, fick alla mina presenter från NYC igår också en fet påse med bara juicy grejer och typ Victoria's Secrets bodysplash och trosor. Så himla fina saker! Happy girl. Nu ska jag och min man lägga undan massa pengar varje månad så vi har typ 15 000 var att leka med där borta, 3 veckor i USA. LÄNGTAR! Efter middagen och present utdelningen åkte jag och älsklingen hem till Amanda och Emil.Vi skulle egentligen på bio men planerna ändrades i sista sekund, så det vart lite kortlekar och några drinkar (2 st för min del alla andra är bakis idag) haha. Nu ska jag inviga min nya mjukis dress och göra frukost. Blir äggröra med polsk korv i (kielbasa) så jävla gott!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback