Ny dag nya tag


Hade inte så himla mycket att blogga om igår, från 14:30-19:00 var jag på jobbet och sa samma sak om och om igen (hej hej, Lady Gagas doft, varsågod) haha, har några meningar jag varierar emellan men det blir ändå väldigt enformigt. Annars så kom min sk. stalker förbi, haha lite kul, det är en helt random kille, som jag aldrig träffat förut och han kommer typ varje dag till Åhléns och ställer sig med mig i min monter och pratar en massa om Gaga haha, så himla söt kille. Han är helt besatt av henne! Well well inte ska vi prata om min stalker , Edvin, utan nu ska jag upp från sängen och köra 4 km PW! Seee youuuu ❤



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback