On My Way Home


Står och väntar just nu på lin tunnelbana i tcentralen på väg hem, lång och jobbig dag på jobbet, och vädret gör ju inte saken bättre. Kvällens planer är fortfarande oklara, Matilda försökte få med mig ut till Rosen, dock ska en gubbe komma och fixa våran kran som läcker kl 7 på morgonen vilket innebär att jag måste sova hos min man och inte hos mamma plus att ekonomin inte är 100% på topp just nu då vi ska åka till Polen och shoppa massa där och kröka all in, så jag ska nog spara mig till Warszawa så kommer jag tycka att partyt är roligare. Men men vi får se jag är ju mega spontan av mig så kanske drar ut ändå. ❤



Kommentarer
sandra

läs sveriges bästa skvallerblogg www.nattstad.se/svenskabloggare

2012-08-08 21:55:44

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback