Patetiska bloggare!


Tycker det är så extremt töntigt när vissa bloggare låtsas hela tiden att de får massa kommentarer. Bläddrar man igenom de första 30 inläggen ser man kanske MAX 5 kommentarer och då är det antingen dess bästa vän, "kusin" eller någon annan kompis/bekant. Haha, och så får man sedan höra av gemensamma vänner att vissa av just sk. patetiska bloggare påstår att deras bloggar är större än min. Men då säger jag det åter igen, JAG ÄR INTE UTE EFTER ATT HA EN STOR BLOGG. Min blogg är min dagbok, min blogg är en internetsida där folk kan läsa om känslor, mode, träning, skönhet och min vardag utan att jag skriver sponsor inlägg mm. Ett tydligt exempel på att jag inte ville ha en stor blogg är att när jag och Alexandra (Kissie) umgicks fick hon inte lägga upp bilder på mig eller skriva att hon skulle fika med mig eller vad vi nu gjorde. Jag bloggade om det men detta bara för att jag just inte har en stor blogg. Just nu snittar min statistik på ca 550 unika besökare på dag. Vissa dagar tex när jag var i Polen senast fick min blogg ryck och hamnade ena dagen på 800 unika och 2-4 dagar senare på endast 200, så det pendlar hela tiden. Men jag blir så himla trött på folk som påstår att man härmar deras blogg, jag är inte som Kissie som kopierar inlägg rakt av från någons blogg. Men vi säger så här, jag inspireras av ett inlägg jag läser och så har 50 personer läst det, tycker det är fare att jag inspireras och ändrar inlägget till mina ord postar det på min blogg och låter 500 personer mer läsa det. Eller vad tycker ni readers?

Annars har jag legat hela dagen i sängen och försökt bli frisk, har ont i hela kroppen men nu börjar jag få damp, har läst bok, har kollat på tv, spelat spel på mobilen, försökt sova och små städat hemma men jag vill inte sitta still och inte göra något men har ingen ork i kroppen tyvärr... Nu ska jag ta en varmdusch! ❤

 

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback