Trött och sliten tjej


Somnade som en stock igår på typ 10 minuter, la mig i sängen med min man pussades lite och somnade typ direkt. Väckning 07:30 idag, var tvungen att platta håret och fiffa matlåda, vart dock bara puder, rouge och ögonbrynspänna som smink idag, ska be någon av tjejerna på Åhléns sminka mig idag efter mitt pass. Ska nämligen på bio med min man och sedan äta middag hemma hos mamma. Mysis! Ska bli kul att hitta på något med Jimmie. På torsdag ska det tvättas för fullt och på lördag ska det packas sedan bär det av mot Warszawa på måndag. Så himla nice :) Måste ta och ringa min brorsa idag och be honom hämta oss från flygplatsen också! Haha, älskar att jag skriver sådana saker på min blogg så jag inte ska glömma, brukar alltid klicka in på min blogg på kvällarna och kika på det jag skrivit. Bättre än post-itlappar! ❤



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback