Warszaw- Modlin Airport


Sitter för tillfället på flygplatsen och hoppas på att tiden går fortare. Då vi är på en helt nybyggd flygplats har de inte ens något fik eller något vilket är pisstråkigt, men då passar jag självklart på att blogga lite. När jag kommer hem ska jag sätta mig ner och skriva ett långt Polen inlägg, dag för dag vad jag gjort och även lägga upp de få bilder jag har. Har självklart glömt min kamera hemma hos mormor och morfar, men jag får klara mig utan. De kommer nog komma till Sverige i oktober så det blir toppen. Nu ska jag ut och ta en cigg, bloggar mer när jag landat.

PS. Brände mig på ryggen, benen och asset igår att jag har fått blåsor och kan inte ens nudda mig. Och nu ska man sitta i 1,45 h på ett plan, nej jag ser INTE fram emot detta ❤

 

 

 

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback