25 DECEMBER 2012


Yoo fellas! Dålig update igår från min sida men ville spendera dagen/kvällen med min familj och alla mina fina vänner. Efter en jävla massa mat, julklappsöppning, mat, liten pause och mat igen kom Mehedi hit till min mamma, boysen tog 2-3 snaps var, jag sminkade mig lite lätt och så rörde vi oss mot Opal. Vilket jävla drag det vart där ett tag, folk stod och dansade as hell, beställde in helrör efter helrör och hade as kul. Under hela kvällen byttes mitt sällskap ut, i början hängde jag med Omis, Ricky, Dino, Billz och hans kusin, när de hade taggat så kom Marre med sin kille Alex, sin kusin och David. I slutet kom även Jessie och hon höll mig sällis tills stängning. Bra kväll! Idag kommer stan kaosa delux och jag ska göra det all in på Magenta med Emelie och Jessie! Latero



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback