2:dra advent


Hello fellas, nu är appen igång igen vilket innebär att bloggandet kommer bli bättre. Har dock blivit seg med att skriva typ om träningstips, skönhetstips etc. Min blogg har verkligen blivit en dagbok just nu, och visst har jag förlorat läsare pga det men inget som stör mig på så sätt, har ju trots allt aldrig varit ute efter att ha en stor blogg. I fredags och igår var jag ute på stan och härjade med vännerna, kul kul men för helskotta vad kallt det är på natten när man är på väg hem och då klär jag mig i päls och mössa, men mer om utgångarna i nästa inlägg. At the moment är det jobb som gäller tog mig friheten att blogga i 5 min när jag ändå behövde gå och hämta mina halstabletter i omklädningsrummet. TTYL, dags att jobba vidare, bjuder på en bild från igår! ❤



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback