Anledningen till varför jag inte dricker alkohol.


Att må så här dagen efter är inte så farligt, alla mår ju för det mesta kefft. Men jag får en glappkäft as hell, käftar/ bråkar med folk och har knappt någon kontroll över mig själv. Blir även drägg som fan, men tack vare mina vänner som pushade mig och hetsade att jag skulle dricka slutade med några toalett besök inatt. Började festa med min man, Marwin, Mehedi, Saman, Jessica, Tossen och Jessicas 2 bröder på Opal, Marwin bjöd på shot efter shot och drink efter drink, yes, gratis fylla ännu en gång. Efter många arga meningar som flög ur min käft, hoppade jag in i bilen med Saman och mötte upp Dino och gänget. Det första jag gjorde när jag såg människan var att slänga mig om halsen på honom och släppte ut allt, tårarna sprutade men jag hade någon som tog emot de på sin axel! ❤ Tack vännen för att du finns! Efter några stöttande meningar och egoboostande drog vi in och festade vidare. Shot och 2 drinkar hamnade i min hand och ärligt talat minns jag inte varifrån men goda var de för tillfället. Kvällen slutade med lite argumentation i rökrutan med Marc om blueballs och små snoppar. Hahaha, älskar att driva med folk särskilt när man får respons tillbaka! :D Well back to work, slutar om ca 2,5 h . ❤



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback