Före och efter bild


Tänkte lite snabbt förklara för er lovers and haters varför jag gjort om mina 2 små tatueringar jag hade på sidan av handlederna. Som ni vet heter jag ju Anja och min pojkvän heter Jimmie. När jag gjorde dessa två första tatueringarna så var min tanke i huvudet tack mamma och pappa som finns hör nu för mig när jag och min kille gjort slut, och det väckte många andra skäl till att hedra de, så jag tatuerade in ett stort skrivstils A på vänster arm och ett stort skrivstils T på höger, självfallet började jag få reaktionen att det är en dold mening bakom detta. Dvs jag och mitt ex då för tillfället som nu åter igen är min pojkvän. Detta störde mig extremt mycket för det jag var ute efter var att hedra och visa hur mycket jag älskar mina föräldrar och hur tacksam jag är att de finns där, de är de 2 personerna som står och kommer stå mig närmast livet ut. Så för någon vecka bestämde jag mig att på något sätt förändra denna tatuering, antingen göra om T/J:et och få det mer tydligt att det är ett T eller skriva ut namnen. Efter många om och men och en jävla massa ritande på mig bestämde jag mig för att skriva ut deras hela namn. Är så lycklig att jag tog det beslutet att skriva ut allt då jag tycker de är as snygga och att jag verkligen kan bära upp den fina och kvinnliga texten på ett sexigt men avslappnat sätt. Mamma & pappa, ni är allt! ❤



Kommentarer
vindar

Riktigt nice!!!

2012-12-28 13:22:12

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback