God morgon snöstorm


Precis som alla andra tänker jag också klaga över vädret och SL, nej juste glömde att jag ska åka bil idag så inga bittra miner till SL från min sida (idag). Vädret är ju total kaos, hade en New York resa inplanerad med en vän men allt sket sig, där av försöker jag boka om min biljett till Bejing eller Hongkong. Lite billig shopping i dessa städer och även turistande sen vill jag dra till den underbara ön Hainan, ett riktigt jävla paradis med fantastiska stränder, vatten och mat. Älskvärt! Bjuder på lite bilder därifrån :)



Kommentarer
Emma

Hej Anja! När kommer inlägget om hur du sminkar dig? :)

2012-12-05 19:44:07

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback