Idag är jag glad, idag är jag mig själv!


Oj vad jag har väntat på en dag som denna! Drömde saker som fick mig att bli lite varm om hjärtat. Imorse kände jag att jag äntligen kunde släppa allt. Typ lite så här- Bruden som kladda på min pojkvän, inget annat än smuts. Så, toppen då var det sagt. Nästa sak? Analyserade sak efter sak i huvudet och nu var det klart, jag mår bra. Jag är glad idag! För tillfället sitter jag på tunnelbanan på väg till Iza, min nageltjej, blir ett par ny års naglar denna gång. Tyvärr hade hon inte tid närmare jul/ny år så får fiffa de idag. Talk to you latero ❤

Update: inlägget skulle upp vid 14:00

 

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback