Jobb och mys ute i Haninge


Hela min helg har iprincip bestått av en jävla massa jobb och party. I lördags hade jag i allmänhet en riktigt dålig dag, kunde knappt sova på natten så vart endast 3 h sömn innan jag skulle upp och jobba. På jobbet vart det en jävla massa komplikationer vilket resulterade i att jag fick sitta och vakta min jacka och värde saker i 1 h. Förlorade ganska mycket själ pga det men som tur har jag en timlön. Efter 4 h jobb mötte jag upp pappa, låtsas mami och syskonen för en middag på stan, drog sedan hem till mamma, mös framför TV:n och bakade lite kakor inför jul. As mys. Mötte upp fina Rikard och drog till Vickan där jag totalt vart av med min nykterhet och skakade loss asset på dansgolvet helt själv och utan smink, Rikard jobbade ju som fotograf och resterande vänner var också upptagna. Det roliga med denna utgång var ju att det var en av de roligaste detta år haha. Igår var det också 4 h jobb för min del och sedan drog jag hem till pappa med min man, vart middag, julbak och mys med barnen. Nu ska jag bjuda er på lite bilder så får ni se hur mina bloggfria dagar spenderats.
 
 
 
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback