Måndag


Igår fuckade appen ur igen, jag gör ett till försök med att komma igång med bloggen. Igår efter jobbet åkte jag hem till mamma och lillasyrran pch ät middag. Jätte mysigt att gosa med de. Syrran ville självklart leka frisör som vanligt vilket slutade med att jag hade ALLA hennes hårspännen i mitt hår. Japp, det var en jätte fin utgångs frisyr enligt min syster. Haha. På kvällen hookade jag med min vän Saman som jag inte träffat på 2 år då han bor i Örebro och pluggar, plus att han hade en flickvän som förbjöd honom att ha kontakt med mig. Sorgligt det där, men nu är han singel ( thank God for that). Vart en sväng förbi cafét för att kolla och stötta mina två vänner, Mehedi och Jamalde som dansade under modevisningen som hölls där. Duktiga som fan som vanligt. Efter 3 dagars härjande på stan kände jag för att sova ut, så idag vaknade jag vid 11, fiffade lite hemma och drog mig mot körskolan. Fick testa på på/avfarter idag och även motorvägen. Är så himla glad att min lärare ger mig så mycket beröm att jag verkligen är duktig och känner mig säker i bilen, vilket jag verkligen gör. Atm sitter jag på tuben på väg hem men först 10 min på solariet. PUSS

 

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback