New nails made by Izabela Reder


Efter körskolan åkte jag direkt till min nageltjej som ni redan vet, vart ett par nya simpla ny års naglar denna gång. Har fastnat ganska mycket för att använda mig av glitter, har redan valt ett super fint glitter till nästa gång. Ni kan följa min nageltjej på instagram nu, Izaredernails.

Som vanligt kan ni boka tid hos duktiga Iza på hennes facebook inbox, där kan ni även gå in på hennes album "pazurki" och kolla på naglar hon gjort tidigare. (Izabela Reder)
Uppger ni att ni läst om henne hos mig så får ni en tid snabbare än vanliga kunder (dvs ni prioriteras) samt lite rabatt på naglarna. Nytt vanligt set 600, påfylling 500, är ni snälla så kanske Iza ger er lite extra rabatt :)



Kommentarer
Hanna

härlig blogg :)

2012-12-19 15:06:43
URL: http://hannabroman.devote.se

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback