Söndag - 1:a advent


Som ni ser är inte min bloggmotivation på topp men jag antar att alla har sådana perioder. Efter jag vaknat imorse, satte jag igång med lite städande och fixande hemma. Tog en lång dusch fixade håret, inpackningar, fönat ordentligt på en sån där rund borste etc. Fiffade mig sedan med Tessan och åkte in till stan för att lämna en sak på Baresso och vi passade självfallet på att ta en kaffe. Planen var att sedan gå på bio men både jag och Tess vart sugna på att ladda ner Batman och äta en god middag hemma :) Så vi mötte upp min man och Mehedi och drog hem till oss. Nu ligger jag och glor på TV och ska strax sova, imorgon ska jag försöka träna lite. Måste börja röra på mig sakta men säkert efter min olycka. PUSS



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback