Svar på kommentar


Anonym Om: never say you have lost a friend because if... IP: 95.195.128.166
Vad har hänt med Amanda?

SVAR: Då du inte fyllt i namn eller mail adress är det kanske lite svårt att ställa dig en fråga, men Amanda vem? Har många vänner som heter Amanda. Och vad som sker mellan mig och mina vänner håller jag nog för mig själv, det är en personlig sak mellan mig och de. Att jag skriver ut om min relation till min pojkvän och mina tankar  om saker och ting och även bråk med vänner är en annan sak, för då får ni höra mina tankar och inga namn nämns förutom killens då alla vet vad han heter och skriver jag någon reflektion om relationer fattar alla att det är baserat min relation. Så din fråga kommer ändå inte att besvaras, men jag kan säga så här inget har hänt mellan mig och någon av mina vänner som heter Amanda, inget är skrivet i sten och man behöver inte heller vara med varandra dag in dag ut. Ibland är det bra med en liten pause!

 

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback