Vällingby


Efter lunch och gos time med min man var det hopp in i duschen och så drog vi till Vällingby. Köpte ett par nya trosor tills imorgon, yes jag har en tros fetisch köper minst ett par i månaden och då jag är vidskeplig as hell måste jag alltid ha ett oanvänt par på ny år. Vet inte ens varför man ska ha det men mina föräldrar har lärt mig det sen jag var liten. Jag brukar även stoppa in pengar i mina skor, det står för att jag ska ha så mycket pengar nästa år att jag till och med går på de. Haha tyvärr har det inte funkat det senaste året men vi får hoppas på ett mer cash fyllt 2013. Tog även 10 minutare på solariet lika så min man, lite brun och fin på ny år måste man ju vara. Latero ❤



Kommentarer
♥Jenna♥det kan aldrig bli för mycket rosa♥

Åh vilken nice blogg du har! :D
Hoppas din Nyårsafton blir grym! :)

2012-12-30 17:29:17
URL: http://nattstad.se/jennaoberdieck

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback