Är trött på Alexandras aka Kissies "provocerande" beteende för att få fler läsare


Den här tjejen vet exakt vad man ska göra för att få fler läsare. Det hon gjorde förr, var att provocera öppet på sin blogg. Gick ju tydligen hem, det gav resultat grattis. Efter ett tag slutade hon med sitt töntiga provocerande och började göra det lite mer sneaky. Hon började exempelvis sno bilder från min blogg och andra bloggare och lägga upp de. Hon började lägga upp tävlingar som ingen vann på, så hon skulle få fler kommentarer fler besökare m.m. Tillslut började markera mina bloggbilder med namn. Där förstörde jag hennes plan om att sno mina bilder. Hennes fjantiga argument var att blogg.se har funktionen att man kan lägga upp bilder i efterhand i sina inlägg. Från ingenstans alla biler jag tagit med min mobil, de var inte mina längre...Well det kan man typ göra på alla portaler.

Skit samma nu ska jag berätta om insidenten som inträffade för 2 dagar sedan. Ni som följer mig dagligen kan se att jag för några dagar sedan la upp ett inlägg om " 11 orsaker varför man inte går ner i vikt". Det var en tjej som kommenterade på min blogg någon dag efter jag lagt upp det inlägget att hon tydligen kopierat hela mitt inlägg och lagt upp det på sin blogg. Min reaktion " ooooooh, jag blir så trött på henne, snälla väx upp". Slängde såklart ivägen en arg kommentar, vet att jag nämnde ordet fitta, kommer inte ihåg så mycket mer. Men jag är så trött på allt det här bloggbråkandet med henne och jag är trött på hennes beteende. Det är så omoget och så himla tråkigt att hon ska hålla på, hon gör mig bara förbannad. Men inte ska jag göra värsta saken ut av det som jag gjore förr. Tänker inte ge henne den uppmärksamhet hon söker. Mobbad är hon, och inget mer med det.  Blir dock bara irriterad att hon kopierar mitt inlägg helt rakt av. Come on, ska man behöva skriva sitt bloggnamn över hela jävla bloggen så bruttan får använda lite av sin tröga hjärna istället för att kopiera andras inlägg. BTW, jag är inte den ända som har fått inlägg kopierade av Kissie.

För att se mitt inlägg klicka här.
För att se Kissies inlägg klicka här.



Bjuer på en länk där det finns bevis på att Kissie exempelvis kopierar inlägg från Dessies blogg. HÄR.
Hon kopierar inlägg från Josefs blogg. HÄR.

/Anja Dymkowska


Kommentarer
ph

Du är tydligen inte den enda hon snott bilder och inlägg av. Det komisska är att hon skickar räkning till reportrar som tar hennes bilder och använder. Kan inte du göra så också?

2012-02-18 14:16:57

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback